Gwarancja

Usługi pozycjonowania są dość specyficzne i nie można tutaj zagwarantować z góry konkretnych i dokładnych pozycji. Jeżeli jesteśmy gotowi podjąć się zlecenia to wybrane hasła kluczowe przy standardowej opcji powinny znaleźć się w top 20 (top 20 to nie znaczy że będzie to pozycja 20, bo chodzi o zakres pozycji od 1 do 20). Wpływ na wyszukiwarkę Google jest ograniczony, a umiejętność wpływania na pozycje zdobywa się przede wszystkim doświadczeniem. Algorytm wyszukiwania Google nie jest powszechnie znany, co jakiś czas następuje także tzw. „update algrytmu google” czyli mechanizm oceny stron jest modyfikowany.

Aby otoczyć Klientów poczuciem bezpieczeństwa podpisujemy stosowną umowę zarówno na usługi pozycjonowania jednorazowego jako i stałego. W umowie zawarte są m.in. hasła kluczowe, które będziemy pozycjonować oraz zakres pozycji który deklarujemy osiągnąć. Jeśli po zakończeniu pozycjonowania jednorazowego obszar pozycji, na których pojawi się zlecona nam strona internetowa będzie w całości lub częściowo odbiegał od założeń umowy Klient ma prawo do otrzymania zwrotu poniesionych kosztów (w całości lub w części, zależnie od faktycznych efektów). W przypadku pozycjonowania stałego rozliczamy się według statystyk do których mają Państwo także dostęp i opłaty pobieramy tylko wówczas, gdy osiągniemy ustalone pozycje.